Prihvaćanje ponude i realizacija projekata

Članak 1.

DOPI GRUPA j.d.o.o., Srednjaci 24, 10000 Zagreb, OIB: 60385712857 ( u daljnjem tekstu Dopi grupa ) klijentima omogućuje usluge: izrade web stranica, održavanja web stranica, grafičkog dizajna, web hostinga, korištenja webmail sustava, izrade online poslovnih aplikacija, izrade mobilnih aplikacija, izrade Facebook aplikacija, Google Adwords marketinga, izrade Google Places stranica, izrade Google Analytics izvješća, izrade reklamnih bannera, community marketinga, izrade vizitki, izrade naljepnica, izrade letaka te ostale srodne usluge koje nisu navedene na ovom popisu a uvedene su u sustav za izdavanje računa.

 

 

 

Članak 2.

Klijenti koji zatraže određene usluge putem telefona, emaila, ili pisanim putem dobiti ćete od Dopi grupa-e ponudu koja će sadržavati stavke s ukupnim troškovima. Ukupna cijena ponude se odnosi samo na stavke koje su navedene u ponudi, sve ostale stavke po želji klijenta mogu se formirati po anexu ponude.

 

Članak 3.

Dopi grupa će smatrati prihvaćenu onu ponudu za koju nakon slanja Klijentu, isti usmenim ili pismenim putem naloži Dopi grupa-i da započne raditi na realizaciji projekta, zatraži od Dopi grupa-e ostale informacije o početku projekta, preda Dopi grupa-i pristupne podatke od svog servera, izvrši registraciju u sustav klijenata, zatraži od Dopi grupa-e aktivaciju hosting računa ili nekim drugim oblikom direktno ili indirektno Dopi grupa-i naloži odraditi dodatne poslove u korist Klijenta prije početka samog projekta.

 

Članak 4.

Prihvaćena ponuda se može otkazati prije početka realizacije projekta ( prije početka programiranja, grafičke obrade ili drugog zahvata ), pisanim putem Dopi grupa-i te se ona jednokratno naplaćuje 200,00 kuna.

 

Članak 5.

Klijent koji odluči prekinuti, pauzirati ili odustati od izrade projekta po prihvaćenoj ponudi, Dopi grupa će procijeniti koliki postotak posla u dogovorenoj ponudi po stavkama je odrađen te sukladno tome Klijentu izdati račun. Klijent u budućnosti ima mogućnost nastavka završetka projekta sukladno prihvaćenoj ponudi.

 

Članak 6.

Klijent koji prihvati ponudu, s Dopi grupa-om mora surađivati po pitanju ponude, komunicirati, slati tražene materijale i odgovarati na upite od Dopi grupa-e sve u cilju što bržem završetku projekta po prihvaćenoj ponudi. U protivnom Dopi grupa ima pravo prekinuti izradu projekta te Klijentu izdati račun za odrađene stavke u prihvaćenoj ponudi. Klijent ima pravo u budućnosti nastaviti završetak projekta.


Članak 7.

Klijent koji prihvati ponudu za izradu web stranice, online ili mobilne aplikacije dopušta Dopi grupa-i da postavi poveznicu www.dopi.hr na web stranice Klijenta osim ako drugačije Ugovorom nije definirano. Klijent koji zatraži u ponudi, tokom realizacije projekta ili nakon završetka projekta da njegova web stranice, online ili mobilna aplikacija ne sadrži poveznicu www.dopi.hr, Dopi grupa će takav zahtjev naplatiti dodatnih 70% od osnovne cijene projekta po prihvaćenoj ponudi.

 

Održavanje web stranica i online sustava

Članak 8.

Klijent kojem je Dopi grupa u prošlosti izradila određene web stranice, online sustave ili aplikacije; Dopi grupa nije dužna Klijentu samoinicijativno ažurirati navedene stavke osim ako u ponudi za izradu tih stavki nije bilo navedeno drugačije. Nadogradnja skripti, online sustava i aplikacija u svrhu spriječavanja hakerskih napada, sigurnosnih propusta, boljem korisničkom doživljaju ili radi drugih potreba Dopi grupa naplaćuje sukladno važećem cjeniku.

 

Korisnička podrška

Članak 9.

Korisnička podrška je isključivo namijenjena za Klijente kojima je Dopi grupa pružio ili pruža određene usluge. Javljanje korisničkoj podršci se smatra isključivo i službeno pisanim putem na email adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili prijavom u korisničke stranice. Na ostale oblike prijava problema i određenih zahtjeva korisničkoj podršci ( npr. putem drugih email adresa, pozivanjem kontakt brojeva Dopi grupa-e ili kontaktiranjem online podrške ), Dopi grupa nije dužna odgovoriti niti reagirati na tražene zahtjeve Klijenta jer to nije službena prijava problema a sve u cilju sigurnosne zaštite Klijenta od krađa podataka, neautoriziranih zahtjeva ili nemogućnosti vođenja evidencije službenih prijava problema i zahtjeva. Odredbe u ovom članku se ne odnose na korisnike Dopi Care programa.

 

Članak 10.

Svim Klijentima kojima je Dopi grupa u prošlosti izradila web stranice, online sustave, aplikacije ili određene web skripte imaju pravo na 1 ( jednu ) godinu korisničke podrške ukoliko nisu korisnici Dopi grupa web hosting i SSD web hosting usluga, u protivnom imaju pravo na korisničku podršku proporcionalno vremenu korištenja web hosting i SSD web hosting usluga. Korisnička podrška može biti pružena Klijentima koji ju zatraže na zahtjev te će takvim klijentima biti izdan račun sukladno važećem cjeniku.

 

Članak 11.

Radno vrijeme korisničke podrške je od ponedjeljka do petka u razdoblju od 09:00h - 17:00h. Dopi grupa zadržava pravo rada korisničke podrške prije i poslije službenog radnog vremena. Ova odredba ne vrijedi za korisnike Dopi Care programa.

 

Članak 12.

Klijenti koji zatraže hitnu intervenciju korisničke podrške izvan službenog radnog vremena, Dopi grupa će izdati račun na iznos od 150,00 kuna po intervenciji. Hitna intervencija će se smatrati prijava problema Klijenta koja sadrži riječi "hitno", "odmah", "što prije", "žurno" te druge riječi koje upućuju na hitno stanje i zahtjev Klijenta koji nalaže Dopi grupa-i intervenciju po žurnom postupku. Ova odredba se ne odnosi na Klijente Dopi Care programa.

 

Članak 13.

Dopi grupa će u svojim reakcijama i odgovora Klijentima na prijave upućenoj korisničkoj podršci objasniti razloge koji su doveli do nastalog problema zbog kojeg je izvršena sama prijava te uputiti Klijente koji su načini rješavanja nastalog problema ukoliko to nije u moći Dopi grupa-e bez direktnog odobrenja klijenta.

 


Članak 14.

Klijenti koji zanemarivanjem upozorenja naše korisničke podrške o problemima nastalim zbog zastarjelih i neažuriranih skripti, sustava ili aplikacija na serveru ili nepravilnim korištenjem servera prouzroče dodatni posao korisničkoj podršci te od nje zatraže istu interenvciju 2. ( drugi ) puta za isti problem, Dopi grupa će im izdati račun na iznos od 300,00 kuna.

 

Članak 15.

Klijenti koji prijave problem korisničkoj podršci te se za njega ustanovi da je lažan a nakon odgovora naše korisničke podrške i dalje budu inzistirali na činjenici da je problem koji su prijavili opravdan, Dopi grupa im može ponuditi izradu analize i dostavu dokaznog materijala kojeg će ukoliko se ustanovi da je Dopi grupa bila u pravu, naplatiti Klijentu 300,00 kuna radi prijave lažnog problema.

 

 

Završne odredbe

Članak 16.

Registracijom u sustav za naše klijente, uplatom akontacijske ponude ili prihvaćanjem ponude za izradu projekta Klijenti potvrđuju da su pročitali naše Uvjete korištenja te ih prihvaćaju u cijelosti.

 

Članak 17.

Prihvaćanjem Uvjeta korištenja, Dopi grupa će smatrati da je Klijent bio upoznat i s drugim pravilnicima tvrtke koji se odnose na web hosting i SSD hosting usluge ( Dozvoljeno korištenje resursa, AUP - prihvatljiv način uporabe, SLA - Ugovor na razini usluge, TOS - Uvjeti usluge ) te ih je prihvatio u cijelosti.

 

Članak 18.

Izmjene i dopune ovih Uvjeta korištenja stupaju na snagu dana 20.05.2014. godine, Klijenti koji su se registrirali u naš sustav prije stupanja na snagu ovih Uvjeta korištenja biti će obaviješteni o njihovim izmjenama i dopunama 5 dana prije njihovog stupanja na snagu. Ti klijenti imaju pravo do 20.05.2014. godine pisanim putem obavijestiti Dopi grupa-u ukoliko se ne slažu s izmjenama i dopunama Uvjeta korištenja te na taj način prekinuti suradnju s Dopi grupa-om. U protivnom po isteku navedenog roka, Dopi grupa će smatrati da Klijenti koji se nisu pismeno očitovali su prihvatili ove izmjene i dopune Uvjeta korištenja u cijelosti.

 

Članak 19.

Za sve sporove, bez obzira na pravno sjedište ili prebivalište Klijenta, nadležan je sud u Zagrebu.

.

 

U Zagrebu,
20.05.2014. godine

 

Ovlaštena osoba:
  Zlatko Pintarić, direktor

 

 

 

______________________________________
  ZLATKO PINTARIĆ, direktor

 


 

Prijava klijenta

Email adresa:

Lozinka:


 

Registrirajte se!
Zaboravili ste lozinku?

Mišljenja naših klijenata

Zatražite detaljnu ponudu, krenimo raditi zajedno!

Naše ponude su jasne, bez skrivenih troškova, transparentne i bez obaveze.