Na koji način se podnose zahtjevi za podršku?
Svi zahtjevi za podrškom podnose se isključivo preko našeg ticket sistema ili e-mailom na glavnu adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Ne pružamo podršku putem telefona i vjerujemo da je ticket/e-mail podrška znatno efikasnija.

Zašto ne pružate podršku putem telefona?
- Neučinkovito je: Telefonom pričate s jednom osobom koja Vas mora staviti na čekanje svaki put kada radi uvid u problem. S ticketom, više članova osoblja može u isto vrijeme raditi na jednom upitu.
- Nema zapisa: Pomoću ticketa, možemo pregledati povijest razgovora i vidjeti jeste li već imali isti problem. Također možete pregledati bilo koji raniji zahtjev za podrškom koji ste nam poslali i otvoriti ga u bilo koje vrijeme ako se problem ponovi.
- Ne možemo pretraživati: Budući da nema nikakvog zapisa razgovora, ako drugi korisnik ima sličan problem, ne možemo ga pretražiti kako bismo brže došli do rješenja.
- Odlično vrijeme odaziva: U istom vremenu koje biste potrošili na čekanju kod kompanija koje pružaju telefonsku podršku, mi bismo već odgovorili na vaš ticket.
Svaki naš korisnik ima pristup vlastitim korisničkim stranicama preko kojih može pratiti svaki upit koje nam je poslan. Svaki puta kada nam pošaljete neki upit automatski ćete primiti povratni mail u kojem se nalazi adresa preko koje možete pratiti tijek rješavanja i odgovarati na poslani upit.

U kojem slučaju imam prava na vašu korisničku podršku? ( za klijente koji nemaju kod nas hosting )
Ukoliko Vam je naša tvrtka izradila web stranicu, aplikaciju ili neku vrstu online sustava od nas imate besplatnu korisničku podršku godinu dana za upite slijedećih karaktera: Kako samostalno ažurirati web stranice. Gdje pronaći određene funkcije unutar CMS-a. Ukoliko pronađete neke pogreške prilikom programiranja aplikacija.

U kojem slučaju imam prava na vašu korisničku podršku? ( za klijente koji imaju kod nas hosting )
Ukoliko Vam je naša tvrtka izradila web stranicu, aplikaciju ili neku vrstu online sustava od nas imate besplatnu korisničku podršku godinu dana za upite slijedećih karaktera: kako samostalno ažurirati web stranice, gdje pronaći određene funkcije unutar CMS-a, ukoliko pronađete neke pogreške prilikom programiranja aplikacija i sl. Ukoliko kod nas imate zakupljenu uslugu hostinga, sve dok Vam traje usluga hostinga za to vrijeme imate od nas besplatnu korisničku podršku po pitanju hosting usluga.

Što ako želim da mi vi izmjenite određeni sadržaj na web stranici?
Ukoliko ponudom nije drugačije definirano i ako niste članovi našeg Dopi Care programa - ažuriranje s naše strane plaćate po ispostavljenom računu na kraju mjeseca za tekući mjeseci koji ima jasno naznačene stavke koliko sati rada je utrošeno s obizrom na predane zahtjeve. Zahtjevi za održavanje se isključivo predaju na email Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. . Ukoliko nemate zahtjeva prema nama za izmjenom određenog sadržaja na web stranici, nema niti naših računa. Odnosno, ovu uslugu plaćate "koliko potrošite" naših radnih sati.

 

Prijava klijenta

Email adresa:

Lozinka:


 

Registrirajte se!
Zaboravili ste lozinku?

Mišljenja naših klijenata

Zatražite detaljnu ponudu, krenimo raditi zajedno!

Naše ponude su jasne, bez skrivenih troškova, transparentne i bez obaveze.